AdvokÄtu padome vÄ“rtÄ“s VonsoviÄa biroja advokÄtu - "suņēdÄju"
PIETIEK · 21.05.2015. · Komentāri (67)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
gulbjus pīles
24.05.2015. 09:50zivju ÄÄ·Ä«ti barÄ«bÄ uz aiziet, 'sirdsmīļÄs' smirdoÅ¡Äs tantÄ«tes
domÄjat
24.05.2015. 09:49mÅ«su Äeburekos suņu nav?????????????????? es pie kam neredzu atÅ¡Ä·irÄ«bu, suņa vai zirga gaļa, bet ņemot vÄ“rÄ okupantu klÄtbÅ«tni, droÅ¡i vien ir Ä“sta gan viena, gan otra
ko tagad, pakÄrties? varat galvot, ka kaÄ·u vecenes kÄdu arÄ« neizvÄra? baložus taÄu Ä·er
jautÄjums
23.05.2015. 19:16»
klusais
ManuprÄt aizbrauc bezjÄ“gÄ...
>klusais
NÄ“, es neÄ“du vēžus. Jo sagatavoÅ¡anas procedÅ«ra man Å¡Ä·iet barbariska. VÄrÄ«t dzÄ«vu radÄ«bu...
Un par cÅ«ku kauÅ¡anu mÄ“s jau apspriedÄm. Es vÄ“l varu saprast, ka nokauj pÄrtikai. Bet es kategoriski nosodu medÄ«bas, kur nogalina priekam. TÄs ir tik skaistas radÄ«bas ...brieži, alņi , stirnas, zaÄ·i, pat mežacÅ«kas...KÄpÄ“c nogalinÄt?
Bet dažiem jau ar to nepietiks, kÄdu lauvu vai ziloni noÅ¡aut-lai ir bildes, ar ko dzeltenajÄ presÄ“ palielÄ«ties...Nu vismaz kÄdu suni apÄ“st, lai pierÄdÄ«tu, ka nedabÄ«gi smalks
klusais
23.05.2015. 17:48»
jautÄjums
Ak tad, Latvijas pilsonis drÄ«kst spÄ«dzinÄt dzÄ«vniekus kÄ nu viņa sadistiskÄs tieksmes vÄ“lÄs galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijÄ...
ManuprÄt aizbrauc bezjÄ“gÄ ...
Vispirms vajadzÄ“tu saprast ko nozÄ«mÄ“ spÄ«dzinÄt dzÄ«vniekus ... Vai cÅ«ku nokaut ir spÄ«dzinÄÅ¡ana vai nav ? Ja ir , tad kÄ bÅ«tu pareizi tikt pie cÅ«kgaļas ?
P.S. Vēžus vÄrÄ«tus esi Ä“dis ? Vēžu vÄrÄ«Å¡ana ir spÄ«dzinÄÅ¡ana vai nav ?
jautÄjums
23.05.2015. 17:33Ak tad, Latvijas pilsonis drÄ«kst spÄ«dzinÄt dzÄ«vniekus kÄ nu viņa sadistiskÄs tieksmes vÄ“lÄs galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijÄ?
tas kÄ perversie , bet bagÄtie Eiropas pedofÄ«li arÄ« dodas uz to paÅ¡u reÄ£ionu...Savas tieksmes apmierinÄt...
Jums un dabas aizsardzÄ«bai ir tÄds pats sakars, kÄ pedofÄ«liem un bÄ“rniem...ArÄ« mÄ«l...SavÄ veidÄ...
Ja jÅ«s neaizstÄvat Balmaku, tad jÅ«s aizstÄvat sevi...Jo jums tas ir personÄ«gi...
nu nu
23.05.2015. 17:11jÅ«su argumentÄcija neiztur kritiku, jo jau iepriekÅ¡ skaidri noformulÄ“ju, ka neatbalstu nežēlÄ«gu izturÄ“Å¡anos pret dzÄ«vniekiem, tÄpÄ“c nepÄ“rku rÅ«pnieciski audzÄ“tu dzÄ«vnieku produktus.
un tikpat skaidri noformulÄ“ju, ka vispirms ir jÄtiek galÄ ar dzÄ«vnieku aizsardzÄ«bu tepat uz vietas, un tikai tad var sÄkt darÄ«t to citur.
es balmaku neaizstÄvu, man Å¡Ä« persona ir dziļi vienaldzÄ«ga. man veinkÄrÅ¡i krÄ«t uz nerviem tÄdi liekuļi un vinenpusÄ«gu uskatu paudÄ“ji kÄ jÅ«s. tÄdi dzÄ«vnieku aizsardzÄ«bai nodara vairÄk ļauna kÄ laba.
jautÄjums
23.05.2015. 17:06»
jautÄjums
Katrs kurÅ¡ aizstÄv cietsirdÄ«gu un nežēlÄ«gu attieksmi pret dzÄ«vniekiem ir ļauns cilvÄ“ks, kurÅ¡ ir pelnijis tikai un vienÄ«gi sabiedrÄ«bas nosodÄ«jumu...
nu, nu
1) Kur tieÅ¡i es lamÄjos? Kur ir kaut viens necenzÄ“tas leksikas vÄrds?
2) TÄtad jÅ«s aicinat uz suņu Ä“Å¡anu?
3) pati dzÄ«vus dÄ«rÄsiet?
Ja jÅ«s nepazÄ«stat Balmaku-tÄtad neaizstÄvat sev tuvu personu, tad jums ir svarÄ«gi aizstÄvÄ“t paÅ¡u darbÄ«bu , aktu...tas nozÄ«mÄ“, ka jÅ«s aizstÄvat pati sevi...
JÅ«s no tÄm, kas kaÄ·Ä“niem acis dur?
jautÄjums
23.05.2015. 17:02»
nu nu
es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos...
Katrs kurÅ¡ aizstÄv cietsirdÄ«gu un nežēlÄ«gu attieksmi pret dzÄ«vniekiem ir ļauns cilvÄ“ks, kurÅ¡ ir pelnijis tikai un vienÄ«gi sabiedrÄ«bas nosodÄ«jumu!
Un tas attiecÄs gan uz jums, gan Balmaku.
Un es cenÅ¡os nepazÄ«ties ar cilvÄ“kiem, kas dzÄ«vniekiem dara pÄri...Un , ja godÄ«gi, tad suņu cieÅ¡anas man ir daudz, daudz svarÄ«gÄkas par jÅ«su viedokli par mani.
nu nu
23.05.2015. 16:56un vÄ“l - "jautÄjuma" pÄrieÅ¡ana uz lamÄÅ¡anos skaidri liecina par argumentu trÅ«kumu.
joprojÄm gaidu atbildi uz savu jautÄjumu, kÄpÄ“c cÅ«ku Ä“st drÄ«kst, bet suni nÄ“?
nu nu
23.05.2015. 16:49es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos.
un starp citu, apvaonojumi un agresija ar kÄdu jÅ«s atļaujaties uzbrukt jums pilnÄ«gi sveÅ¡iem cilvÄ“kiem, neliecina ne par ko labu. drÄ«zÄk jau par to, ka esat paÅ¡tains un aprobežots cilvÄ“ks.
jautÄjums
23.05.2015. 16:45»
nu nu
nÄ“, mīļais, es kÄ reizi dzÄ«vniekiem cieÅ¡anas nesagÄdÄju! un rÅ«pnieciski audzÄ“tus dzÄ«vniekus neÄ“du aiz pÄrliecÄ«bas, jo nevÄ“los atbalstÄ«t nelietÄ«bu pret dzÄ«vÄm radÄ«bÄm! ja visi bÅ«tu tÄdi kÄ es, tad lielÄs cÅ«ku fermas jau sen bÅ«tu likvidÄ“tas un dzÄ«vnieku mocÄ«Å¡ana pÄrtraukta...
un es neatbalstu nežēlÄ«gu attieksmi pret suņiem, es vienkÄrÅ¡i uzskatu, ka kamÄ“r paÅ¡u mÄjÄ notiek cÅ«cÄ«bas, nav ko lÄ«st ar savu bÄ«beli pie citiem!
----------------------------------
Å auÅ¡alÄ«gs citÄts, kas pÄ“c bÅ«tÄ«bas ir visas JÅ«su filozofijas panmatÄ...KÄda tieÅ¡i atÅ¡Ä·irÄ«ba attieksmÄ“, kur notiek nežēlÄ«ba pret suņiem?
Jebkuram ļaunumam un cietsirdÄ«bai ir jÄsaņem sabiedrÄ«bas nosodÄ«jums! Tikai tÄ sabiedrÄ«ba kļūst labÄka, tÄ tiek nodroÅ¡inÄta attÄ«stÄ«ba-civilizÄcija.
Pat BÄ«beli piesaucÄt...Bet tur ir arÄ« teikts-Ko jÅ«s esat darÄ«juÅ¡i vienam no Å¡iem Maniem vismazÄkajiem brÄļiem, to jÅ«s esat Man darÄ«juÅ¡i†(Mt 25, 40). Un to saka JÄ“zus...NodarÄ«jums pret dzÄ«vu radÄ«bu ir nodarÄ«jums pret JÄ“zu.
Tas tÄ par BÄ«beles citÄtiem, jo nevajag lietot lietas par ,ko Jums ir maz zinÄÅ¡anu. Visiem slepkavÄm, vÄrmÄkam un zagļiem mīļÄkais BÄ«beles citÄts ir -netiesÄjiet. Bet tÄ ir JÄ“zus teksta profanÄcija. Tik vienkÄrÅ¡i nu tur nav...
Jums ir personīgas attiecības ar Balmaku, vai ne?
Balmaks un jÅ«s esat ļauni un nežēlÄ«gi cilvÄ“ki. Egoisti bez lÄ«dzjÅ«tÄ«bas,lÄ«dzcietÄ«basun žēlsirdÄ«bas kuriem sagÄdÄ prieku dzÄ«vnieku cieÅ¡anas un mokas.
Un daudz ir jums līdzīgo...
nu nu
23.05.2015. 16:29un vÄ“l jautÄjumam - kÄpÄ“c cÅ«ku Ä“st ir no morÄles viedokļa pieļaujami, bet suni nÄ“? kÄpÄ“c nežļība pret cÅ«ku ir pieļaujama, bet pret suni nÄ“?
es, piemÄ“ram, cÅ«kas neÄ“du dēļ pÄrliecÄ«bas, man Å¡ie dzÄ«vnieki ļoti patÄ«k, un vÄ“l es pieturos pie uzskata, ka cilvÄ“kam Ä£enÄ“tiski tuvu dzÄ«vnieku Ä“Å¡ana ir nepareiza.
nu nu
23.05.2015. 16:19nÄ“, mīļais, es kÄ reizi dzÄ«vniekiem cieÅ¡anas nesagÄdÄju! un rÅ«pnieciski audzÄ“tus dzÄ«vniekus neÄ“du aiz pÄrliecÄ«bas, jo nevÄ“los atbalstÄ«t nelietÄ«bu pret dzÄ«vÄm radÄ«bÄm! ja visi bÅ«tu tÄdi kÄ es, tad lielÄs cÅ«ku fermas jau sen bÅ«tu likvidÄ“tas un dzÄ«vnieku mocÄ«Å¡ana pÄrtraukta.
un es neatbalstu nežēlÄ«gu attieksmi pret suņiem, es vienkÄrÅ¡i uzskatu, ka kamÄ“r paÅ¡u mÄjÄ notiek cÅ«cÄ«bas, nav ko lÄ«st ar savu bÄ«beli pie citiem!
un tas, ka tu te tagad visus rindÄ nosodi, liecina tikai tev paÅ¡am par sliktu, jo hroniska citu nosodÄ«Å¡ana liecina par gara un prÄta aprobežotÄ«bu. ne par velti bÄ«belÄ“ ir liegts nosodÄ«t citus. es rÄ«kojos atbilstoÅ¡i savai morÄlei un sapratnei par lietÄm, bet neviens nav man devis tiesÄ«bas nosodÄ«t citus!
jautÄjums
23.05.2015. 16:08»
nu nu
vienÄ«gais, kas Å¡ajÄ diskusijÄ klaji demonstrÄ“ dubultmorÄli, ir "jautÄjums", kurÅ¡ nezin kÄpÄ“c iedomÄjas, ka viņam personÄ«gi mīļie suņi ir nostÄdami augstÄk par jebkuru citu dzÄ«vnieku. un eiropas tradÄ«cija Ä“st cÅ«ku nezin kÄpÄ“c no morÄles viedokļa ir pieņemamÄka kÄ aziÄtu ...
>nu, nu
lÅ«k es rÅ«pnieciski audzÄ“tu dzÄ«vnieku gaļu un olas vispÄr nelietoju. es vispÄr praktiski zÄ«dÄ«tÄju gaļu nelietoju, vairumÄ tikai putnus un zivis
----------------------------------------------
Es lietoju olas, bet nu brÄ«vi audzÄ“tÄm vistÄm. PÄrÄ“jais tas pats.
Bet tad ir jÄprasa, kas ir jÅ«su rÄ«cÄ«bas pamatÄ. Par veselÄ«bu rÅ«pÄ“jaties, kas sievietÄ“m raksturÄ«gi, vai dzÄ«vnieku žēl?Tas nav viens un tas pats. KÄda JÅ«su veÄ£etÄrismam ir filozofija apakÅ¡Ä ?
Jo tad JÅ«s neaizstÄvÄ“tu nežēlÄ«gu attieksmi pret suņiem.
JÅ«s esat vÄ“l daudz sliktÄka par liekuli, jo, ko tad uzskaitat, ka jÅ«s jau gan ne to , ne Å¡ito neÄ“dat, bet suņus mocÄ«t, jÅ«suprÄt, nav nekas nosodÄms...JÅ«s esat kÄ Balmaks!
Un es nosodu gan JÅ«s, gan Balmaku. KÄ Ä¼aunus un nežēligus cilvÄ“kus!
Pilna pasaule ar tÄdiem, kam sagÄdÄ prieku dzÄ«vas radÄ«bas cieÅ¡anas...Un jÅ«s, kundzÄ«t, esat viena no tÄm!
nu nu
23.05.2015. 15:27vienÄ«gais, kas Å¡ajÄ diskusijÄ klaji demonstrÄ“ dubultmorÄli, ir "jautÄjums", kurÅ¡ nezin kÄpÄ“c iedomÄjas, ka viņam personÄ«gi mīļie suņi ir nostÄdami augstÄk par jebkuru citu dzÄ«vnieku. un eiropas tradÄ«cija Ä“st cÅ«ku nezin kÄpÄ“c no morÄles viedokļa ir pieņemamÄka kÄ aziÄtu tradÄ«cija Ä“st suni. tas jau nekas, ka cÅ«ka ir treÅ¡ais intelektuÄlÄkais sauszemes dzÄ«vnieks, uzreiz aiz cilvÄ“ka un cilvÄ“kveidÄ«gÄ pÄ“rtiÄ·a un intelekta tabulÄ ir sunim stipri vien priekÅ¡Ä. nerunÄjot par to, ko noniecinot citas rases tradÄ«cijas tiek demonstrÄ“ts rasisms tÄ«rÄ veidÄ - sauksim jau nu lietas Ä«stos vÄrdos.
un atbildod un jautÄjuma jautÄjumu par manu morÄli - man ir visas tiesÄ«bas izteikt savu viedokli, jo lÅ«k es rÅ«pnieciski audzÄ“tu dzÄ«vnieku gaļu un olas vispÄr nelietoju. es vispÄr praktiski zÄ«dÄ«tÄju gaļu nelietoju, vairumÄ tikai putnus un zivis. tikai atÅ¡Ä·irÄ«bÄ no jautÄjuma es neesmu liekule un neiedomÄjos, ka man ir tiesÄ«bas moralizÄ“t un nosodÄ«t citus.
a
23.05.2015. 14:47»
jautÄjums
publiski apmelojot, nozÄkÄjot, pazemojot un taml. apzinÄti mÄ“rÄ·tiecÄ«gi diskreditÄ“jot publiskajÄ telpÄ...
"Un man ir visas morÄlÄs tiesÄ«bas, pat vairÄk... man ir morÄls pienÄkums viņu publiski nosodÄ«t. Jo uzskatu viņa rÄ«cÄ«bu par morÄli un Ä“tiski nepieņemamu civilizÄ“tÄ sabiedrÄ«bÄ."
=======================
jautÄjums joprojÄm tas pats un joprojÄm nemainÄ«gi aktuÄls: kÄdas PERSONĪGI tev varÄ“tu bÅ«t likumÄ«gi deleģētas tiesÄ«bas savus privÄti iedomÄtos "morÄles dubultos standartus", savu subjektÄ«vo "fundamentÄli atÅ¡Ä·irÄ«go vÄ“rtÄ«bu sistÄ“mu", savas visnotaļ diskutablÄs "morÄlÄs tiesÄ«bas" u.c. taml. pat deminstratÄ«vi neslÄ“ptas subjektÄ«vas kaprÄ«zes uztiept un pat kategoriski pieprasÄ«t respektÄ“t JEBKURIEM citiem personÄžiem? pie tam vÄ“l - Å¡os CITUS personÄžus publiski "morÄli nosodot" apmelojot, nozÄkÄjot, pazemojot un taml. apzinÄti mÄ“rÄ·tiecÄ«gi diskreditÄ“jot publiskajÄ telpÄ?! pie tam vÄ“l - atļaujoties Å¡Ädu tipiski kretÄ«nisku izpildÄ«Å¡anos uzdot par "morÄlu pienÄkumu" CITUS cilvÄ“kus "publiski nosodÄ«t" par to, ka Å¡ie "idiņi" neatbilst personÄ«gi taviem no netÄ«ra pirkstiņa izÄÅ«pstinÄtiem "morÄlajiem kritÄ“rijiem" un taml. demonstratÄ«vi egocentriskÄm "vÄ“rtÄ«bÄm"?!?!???
tu ko, "morÄli" skarbi traumÄ“tais "idiņ" - vÄ“l joprojÄm neesi no koka nokÄpis?!?
jautÄjums
23.05.2015. 14:31»
a
nu un tad, ka personÄ«gi tev tieÅ¡i tÄ Å¡Ä·iet? kÄdas tev varÄ“tu bÅ«t likumÄ«gi deleģētas tiesÄ«bas savus privÄti iedomÄtos "morÄles dubultos standartus" un savu subjektÄ«vo "fundamentÄli atÅ¡Ä·irÄ«go vÄ“rtÄ«bu sistÄ“mu" uztiept un pat kategoriski pieprasÄ«t respektÄ“t JEBKURIEM citiem personÄ...
publiski apmelojot, nozÄkÄjot, pazemojot un taml. apzinÄti mÄ“rÄ·tiecÄ«gi diskreditÄ“jot publiskajÄ telpÄ-----------------------------------------
JÅ«s to par Balmaku?
1) Par suņu ēsanu- Balzaka paša atzīts fakts. Sevi viņš apmelo?
2) divi idiņi ( Balmaka teksts twiteri)- publiski nozÄkÄ un pazemo divus twiteri, tas ir publiskaja telpÄ. Es kaut kur esmu attiecÄ«bÄ pret Balmaku lietojis pazemojoÅ¡u, nicinoÅ¡u apzÄ«mÄ“jumu?
Ar savÄm izteikumiem un darbÄ«bÄm Balmaks pats sevi publiski diskreditÄ“.
Un man ir visas morÄlÄs tiesÄ«bas, pat vairÄk... man ir morÄls pienÄkums viņu publiski nosodÄ«t. Jo uzskatu viņa rÄ«cÄ«bu par morÄli un Ä“tiski nepieņemamu civilizÄ“tÄ sabiedrÄ«bÄ.
Viss .Apnika. Diskusiju slēdzu.
a
23.05.2015. 13:18»
jautÄjums
TieÅ¡s. To sauc par morÄles dubultajiem standartiem
nu un tad, ka personÄ«gi tev tieÅ¡i tÄ Å¡Ä·iet? kÄdas tev varÄ“tu bÅ«t likumÄ«gi deleģētas tiesÄ«bas savus privÄti iedomÄtos "morÄles dubultos standartus" un savu subjektÄ«vo "fundamentÄli atÅ¡Ä·irÄ«go vÄ“rtÄ«bu sistÄ“mu" uztiept un pat kategoriski pieprasÄ«t respektÄ“t JEBKURIEM citiem personÄžiem? pie tam vÄ“l - Å¡os CITUS personÄžus publiski apmelojot, nozÄkÄjot, pazemojot un taml. apzinÄti mÄ“rÄ·tiecÄ«gi diskreditÄ“jot publiskajÄ telpÄ?!
jautÄjums
23.05.2015. 13:06»
a
kÄds tavai privÄtajai Ä“tikai sakars ar JEBKURU citu personÄžu Ä“tikas kritÄ“rijiem
TieÅ¡s. To sauc par morÄles dubultajiem standartiem.
Balmakam un man ir fundamentÄli atÅ¡Ä·irÄ«gas vÄ“rtÄ«bu sistÄ“mas.
a
23.05.2015. 12:30»
jautÄjums
Tam ir sakars ar Ä“tiku. Es nepÄrmetu citiem to, ko pats daru
kÄds tavai privÄtajai Ä“tikai sakars ar JEBKURU citu personÄžu Ä“tikas kritÄ“rijiem?
jautÄjums
23.05.2015. 12:22»
a
kÄds tavai privÄtajai gastronomiskajai "orientÄcijai" sakars ar JEBKURU citu personÄžu izvÄ“les tiesÄ«bÄm
Tam ir sakars ar Ä“tiku. Es nepÄrmetu citiem to, ko pats daru.
Jana
23.05.2015. 11:24»
Ķepa uz sirds
VajadzÄ“tu paaicinÄt. KÄ nekÄ VonzoviÄa birojs tiesÄs pÄrstÄv Teterevu pÄri, kas, kÄ zinÄms, ir lielÄkais mecenÄts TV raidÄ«jumam par suņiem
Tadi mecenati , ka visu laiku ar kadu tiesajas !!!!! Interesanti
Jana
23.05.2015. 11:22»
Ķepa uz sirds
VajadzÄ“tu paaicinÄt. KÄ nekÄ VonzoviÄa birojs tiesÄs pÄrstÄv Teterevu pÄri, kas, kÄ zinÄms, ir lielÄkais mecenÄts TV raidÄ«jumam par suņiem
Vansovics + Gulà ns + Benita Sadauska, Jura it kaa precejusies at Sadausku. Jà pà rbauda šî trijotne
klusais
22.05.2015. 20:18»
jautÄjums
>klusais
Es iedomÄjos , ka varbÅ«t vajadzÄ“tu Vella kalpos izgriezt to viet ar vien maz cuciņ ... :) :) :)
a
22.05.2015. 19:29»
jautÄjums
>klusais
kÄds tavai privÄtajai gastronomiskajai "orientÄcijai" sakars ar JEBKURU citu personÄžu izvÄ“les tiesÄ«bÄm?
GribÄ“tos zinÄt
22.05.2015. 19:07TieÅ¡i ar kÄdiem Latvijas Republikas normatÄ«vajiem aktiem ir aizliegta suņu gaļas Ä“Å¡ana ZiemeļkorejÄ?
jautÄjums
22.05.2015. 18:42>klusais
Nē.Neēdu piena sivēnus. Un liellopu gaļu es jau gadiem neēdu. Jo gotiņas patīk.
Un arÄ« uz visu pÄrÄ“jo, ko Tu gribi zinÄt...NÄ“!
klusais
22.05.2015. 16:35»
klusais
Un piena sivēns Tev ir pieņemams
tas bija jautÄjums jautÄjumam :)
vulpes vulpes
22.05.2015. 16:03Vai kÄds ir Ä“dis lapsu?
Dog, fox, wolf, and coyote are all canines, and you can eat the meat of all of them. Many people would prefer not to, but meat from any animal is digestible by humans. The proper culinary name for meat from any canine, is "canidison." Very rarely used, as many cultures have taboos against eating this type of animal.
Traditionally people didn't eat predators because they are always in contact with dead animals which increases the likelihood that they have contracted a disease from one of those dead animals. Today we are much cleaner and better at cooking meat, so disease is not nearly as much of a concern.
Cut fox meat into cubes about 1" square. In large frying pan, simmer meat in an inch of water for a couple hours (might have to continue adding water as it boils off). Drain water, add oil to pan and fry meat until good and crispy all over. And any spices as per preference.(This is the same way we cook beaver or any other meat to tenderize and remove some of the gaminess.) Depending on what fox has been eating, it can be very tasty. (or not ). You don't want to try one that has been caught in snare or trapped and found dead; best to try to eat one found alive or just shot and killed. Sharpen that cuchillo and good luck!
Interesanti, vai lapsas ieskatÄ tarakÄnus drÄ«kst Ä“st vai nedrÄ«kst?
J
22.05.2015. 14:13»
Paija
Reiz vidusskolas laikos mums lika vasarÄs lasÄ«t ceļojuma grÄmatas...
AprakstÄ«tÄ situÄcija ar pÄ“rtiÄ·a smadzenÄ“m bija a la dokumentÄla filma - 90 gados dikti populÄra (Faces of Death vai kas tml) nevis traumu atstÄjusÄ« ceļojuma grÄmata...
GatavoÅ¡anÄs Balmaka pusdienÄm
22.05.2015. 13:07Pirms te kaut ko liberÄlÄ noskaņojumÄ apspriest, noskatieties Å¡o video, varbÅ«t liks aizdomÄties:
http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/174277/neiedomajama-necilveciba-cimdu-somu-un-kurpju-del-kina-dziviem-suniem-novelk-adu-video-18+
jautÄjums
22.05.2015. 12:30»
klusais
jautÄjums - es pats to nezinot ĶīnÄ pagarÅ¡oju Ä“zeļa gaļu ... ko tagad darÄ«t ? Kaut kur izskanÄ“ja par zirga gaļas lietoÅ¡anu uzturÄ , bet vai nav tÄ , ka servalÄdes desai pÄ“c receptes jÄpievieno zirga gaļa ? ManuprÄt te tiek sacelta vÄ“tra Å«dens glÄzÄ“ . Ä€zijÄ piemÄ“ram Ä“d arÄ« ...
NocitÄ“si kÄ dainu par tÄrpiem?
Un ja Ä“di nezinot, tad pirmai reizei piedosim. Bet vairÄk tÄ nedari. Paprasi, pirms pasÅ«ti.
Un nÄ“, es nepiekritÅ«Å¡u ne suņu Ä“Å¡anai, ne kaÄ·u mocÄ«Å¡anai, ne kažokzvÄ“ru fermÄm, ne medÄ«bÄm prieka pÄ“c.
MÄ“s ar Tevi par to jau mÅ«su paziÅ¡anÄs sÄkumÄ esam izdiskutÄ“juÅ¡ies, pie tÄs strazdu Å¡auÅ¡anas un kaÄ·Ä“nu slicinÄÅ¡anas. Es savu viedokli pa Å¡iem gadiem neesmu mainÄ«jis.
...
22.05.2015. 12:271 mudÄ«gi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trÄ«s virsÅ« prÄtu gaisa putru ...
d a f r m i s
...
22.05.2015. 12:27»
jautÄjums
Visam piekrītu...
mudÄ«gi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trÄ«s virsÅ« prÄtu gaisa putru ...
d a f r m i s
jaurtÄjums
22.05.2015. 12:24skabargu aziÄtam redz
--------------------------
1) Balmaks ir aziÄts?
2) Jums pieņemu, ka arÄ« nav morÄlu tiesÄ«bu-jums par sevi labÄk redzams...Bet es savas morÄlÄs tiesÄ«bas paturÄ“Å¡u!
Jo, ka jau teicu, man jÅ«su filozofija nav pieņema- ja dara parÄ« vienam, tad tÄ ir atļauja darÄ«t pÄri visiem. Kategoriski noraidu!
tieÅ¡i tas pats attiecas uz bÄ“rnu prostitÅ«ciju, izmantoÅ¡anu, pornogrÄfiju.. Kur perversie eiropieÅ¡i,ar Å¡eit nepieņemamÄm nosliecÄ“m, mÄ“dz apmierinÄt savas iegribas? Nav tas pats reÄ£ions gadÄ«jumÄ?
TÄpat-bÄ“rnu darbs, sievieÅ¡u tiesÄ«bas, vardarbÄ«ba un vÄ“l virkne lietu, kur es paturÄ“Å¡u savas tiesÄ«bas uz viedokli! Lai nu kÄdas bÅ«tu vietÄ“jo tradÄ«cijas un jÅ«su pietÄte pret tÄm...
klusais
22.05.2015. 12:14jautÄjums - es pats to nezinot ĶīnÄ pagarÅ¡oju Ä“zeļa gaļu ... ko tagad darÄ«t ? Kaut kur izskanÄ“ja par zirga gaļas lietoÅ¡anu uzturÄ , bet vai nav tÄ , ka servalÄdes desai pÄ“c receptes jÄpievieno zirga gaļa ? ManuprÄt te tiek sacelta vÄ“tra Å«dens glÄzÄ“ . Ä€zijÄ piemÄ“ram Ä“d arÄ« dažÄdus tÄrpus , ja mÄ“s tagad palielÄ«tos cik tie ir garÅ¡Ä«gi tad arÄ« bÅ«tu jÄceļ saÅ¡utuma vÄ“tra?
nu nu> jautÄjums
22.05.2015. 11:25es nemeklÄ“ju citsirdÄ«bai attaisnojumus, es uzskatu, ka kamÄ“r tÄ dÄ“vÄ“tÄ "civilizÄ“tÄ" pasaule pati nav tikusi galÄ ar nežēlÄ«gu attieksmi pret dzÄ«vniekiem, nav ko liekuļot un izlikties! baļķi savÄ acÄ« nereredz, skabargu aziÄtam redz. un es, redzi, esmu izcili informÄ“ta par to, kas notiek lauksaimniecÄ«bÄ, un uzskatu, ka mums vienkÄrÅ¡i nav morÄlu tiesÄ«bu ko aizrÄdÄ«t citiem!
jautÄjums
22.05.2015. 11:02Visam piekrītu!
Uzskatu, ka ir jÄcÄ«nÄs par rÅ«pnieciski pÄrtikai audzÄ“to dzÄ«vnieku labturÄ«bu. Un sÄkam mÄ“s katrs no sevis. kaut vai ar mazumu, ka pÄ“rkam olas- vistas tiek turÄ“tas brÄ«vi, nevis bÅ«ros.JÄ, tas ir dÄrgÄk! Vajag sÄkt kaut vai ar to.
Tikai atÅ¡Ä·irÄ«bÄ no Jums neuzskatu, ka atrisinÄjums ir, ka ja pret cÅ«kÄm izturÄs nežēlÄ«gi, tad suņi ir pelnÄ«juÅ¡i to paÅ¡u.
Es ne tikai skatos, ko Ä“du, bet es arÄ« skatos , ko velku, kur tas ražots un kÄ.
Jo tiem suņiem, ko Balmaks Ä“da arÄ« dzÄ«viem Ädu dÄ«rÄ nost, lai izmantotu somu, cimdu ražoÅ¡anai...Pasaules mÄ“diji par to plaÅ¡i ir rakstÄ«juÅ¡i, sabiedriskÄs kustÄ«bas ar to cÄ«nÄs.
CietsirdÄ«bai nav attaisnojuma! lai kÄ JÅ«s meklÄ“tu ekskjÅ«zus....
nu nu> jautÄjumam
22.05.2015. 10:41zini, kas ir nehumÄni? rÅ«pnieciski audzÄ“t dzÄ«vniekus ir nehumÄni! tÄs tavas cÅ«ciņas un vistiņas, ko tu sukÄ iekÅ¡Ä ir audzÄ“tas necilvÄ“cÄ«gos apstÄkļos un miruÅ¡as Å¡auÅ¡alÄ«gÄ nÄvÄ“! tu zini, ka sivÄ“nmÄtes liek iekÅ¡Ä metÄla karkasÄ, lai viņas nevar ne pakustÄ“ties ne apgriezties, kamÄ“r baro sivÄ“nus? zini? tas ir humÄni pa tavam?
lai tie dzÄ«vnieku aizstÄvji pÄrstÄj beidzot dalÄ«t dzÄ«vniekus pareizajos un nepareizajos, saudzÄ“jamajos un nesaudzÄ“jamajos, mÄ«lamajos un nemÄ«lamajos, bet sÄk reÄli cÄ«nÄ«ties pret cÅ«cÄ«bÄm rÅ«pnieciskajÄ lopkopÄ«bÄ!
bet tas, ko dara aziÄti ir viņu darÄ«Å¡ana, ne mums tur lÄ«st un kaut ko nosodÄ«t, kamÄ“r paÅ¡u mÄjÄs tÄdas nežēlÄ«bas pret dzÄ«vÄm radÄ«bÄm notiek!
jautÄjums
22.05.2015. 10:35latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas
--------------------------------------------
Balmaks nav latvietis? Nu tad jau mēs latvieša, nevis citu tautu ēšanas paradumus analizējam. Un ne bada laika....
kÄpÄ“c Balmaka Ä“sanas paradumus nevar apskatÄ«t, ja viņš to plaÅ¡i ir manifestÄ“jis sociÄlajos tÄ«klos?
Un aziÄtu suņu Ä“Å¡anas tradÄ«cijas principÄ raisa ļoti lielus iebildumus no pasaules dzÄ«vnieku aizsardzÄ«bas sabiedriskajÄm organizÄcijÄm. TÄpat kÄ vispÄr cietsirdÄ«ga izturÄ“Å¡anÄs pret dzÄ«vniekiem konkrÄ“ti un visu dzÄ«vo dabu kopumÄ.
Nu nehumÄni!
nu nu
22.05.2015. 10:18common, taÄu domÄjiet par ko piesieties.
jÄ, par lamÄÅ¡anos un necenzÄ“tu vÄrdu lietoÅ¡anu juristu varÄ“tu nosodÄ«t, bet tak ne jau par suņa zupas Ä“Å¡anu! ar kÄdÄm tiesÄ«bÄm tagad latvieÅ¡i nosodÄ«s citas tautas Ä“Å¡anas tradÄ«cijas? indieÅ¡i tikpat labi varÄ“tu mums pÄrmet, ka Ä“dam viņu svÄ“to dzÄ«vnieku govi, vai musulmaņi un ebreji varÄ“tu pieprasÄ«t, lai mÄ“s neÄ“dam cÅ«kas!
un atgriežoties pie suņa zupas - sodÄ«t cilvÄ“ku par to, ka viņš Ä“dis ko latvijÄ nepieņemamu citÄ valstÄ« jau sÄk izskatÄ«ties pÄ“c radikÄlÄ islama, kur arÄ« tev noraus galvu vai citÄdi sodÄ«s par islamÄ nepieņemamÄm darbÄ«bÄm jebkurÄ pasaules valstÄ«!
Ķepa uz sirds
22.05.2015. 10:18»
kas tas?
Kad VanzoviÄu uz komisiju aicinÄs
VajadzÄ“tu paaicinÄt. KÄ nekÄ VonzoviÄa birojs tiesÄs pÄrstÄv Teterevu pÄri, kas, kÄ zinÄms, ir lielÄkais mecenÄts TV raidÄ«jumam par suņiem.
jautÄjums
22.05.2015. 10:04>Mumins
NÅ«...AfrikÄ ir ciltis, kas vÄ“l kanibÄlismu piekopj...Balmaks arÄ« no eksotiskÄs virtuves neatteiktos?
Balmaks taÄu nav korejietis, vai ne? ir lietas, kas mums ir ierakstÄ«tas gÄ“nu lÄ«menÄ«...Varat nocitÄ“t kÄdu dainu, kur suņu vai kaÄ·u Ä“sana bÅ«tu pieminÄ“ta? un tie ir gadsimti latvieÅ¡u mentalitÄtes...Ne sunÄ«Å¡a kÄjÄm spert, ne guntiņas pagalÄ«ti...Bada laikÄ ir zirga gaļu Ä“duÅ¡i, bet arÄ« ekstremÄlos apstÄkļos, jo kumeliņš tomÄ“r...Bet suņus un kaÄ·us gan nÄ“!
MentalitÄtei ir grÅ«ti pÄrkÄpt. Viena lieta ir bruņurupuÄi-senie latvieÅ¡i par tÄdiem neko nezinÄja, bet pavisam cita-suns vai kaÄ·is, kuri ir bijis latvieÅ¡u mÄ«luļi tÅ«kstoÅ¡gades, pat ne gadsimtus.
Nu nav ar advokÄtu viss labi...
Mumins
22.05.2015. 09:49»
to Gvido
Kas tas ir, - " Ar ko suņi ir labÄki par latviesiem..???? " - izmisÄ«gs mÄ“Ä£inÄjums kompensÄ“t problÄ“mas ar paÅ¡novÄ“rtÄ“ju vai mazvÄ“rtÄ«bas kompleksu? Vai varbÅ«t "treniņš" tajÄ, ko sauc par rasismu
Gvido, rasisms attiecas uz cilvÄ“ku rasÄ“m. Nav tÄdas rases - "latvietis".
Mumins
22.05.2015. 09:47»
jautÄjums
Es paskatÄ«jos twiteri Balmaka tekstus. ManuprÄt, tur ir nopietnas problÄ“mas.Viņam patÄ«k nolamÄt kÄdu, apsaukÄties...VienkÄrÅ¡i patÄ«k! Viņš nevÄ“rÅ¡as pret darbÄ«bu vai faktu, bet pret personu. TÄ rupjÄ«ba ir paÅ¡mÄ“rÄ·Ä«ga, lai kÄdus ekskjÅ«zus viņš lietotu sevis attaisnojumam. ViņÅ...
NeskatÄ«jos tekstus, bet tad autoram rakstÄ«t vajadzÄ“ja par lietas bÅ«tÄ«bu, nevis piesieties suņa gaļas zupai, piekrÄ«ti?. KorejÄ suņa gaļu lieto uz nebÄ“du! Tad mums ko, tagad kÄdu protesta notu iesniegt vajadzÄ“ja? Un, kÄ man skaidroja, tieÅ¡i suņa gaļas Ä“Å¡ana ir iemesls, kÄpÄ“c tieÅ¡i korejieÅ¡i tai apkaimÄ“ (ĶīnÄ, VidusÄzijÄ) esot vienÄ«gie, kuri audzÄ“jot rÄ«sus. CaurÄm dienÄm lÄ«dz puscelim pa Å«deni, bet nekÄdu reimatismu.
to Gvido
22.05.2015. 09:41»
Gvido
Ar ko suņi ir labÄki par latviesiem..???? Ar to, ka daudzi daudzÄs valstÄ«s Ä“d suņa gaļu, bet tadas nacistiskÄs maitas ka latviesus neÄ“d neviens kanibals
Kas tas ir, - " Ar ko suņi ir labÄki par latviesiem..???? " - izmisÄ«gs mÄ“Ä£inÄjums kompensÄ“t problÄ“mas ar paÅ¡novÄ“rtÄ“ju vai mazvÄ“rtÄ«bas kompleksu? Vai varbÅ«t "treniņš" tajÄ, ko sauc par rasismu?!!!